OT: plastova okna

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 14:25:32 CET 2004

Je to skoro jedno. Dulezitejsi je vedet, jak vyrobce umi ta okna
vyrabet (rezani, svarovani, dodrzeni rozmeru, neposkrabani,
neznecisteni lepidlem). Co se tyka skla, chtejte plnena argonem
(samozrejme take Planibel nebo jinou teplo odrazejici vrstvu). Plneni
argonem zajisti jednak lepsi tepelnou izolaci, a za druhe, a to je
mozna dulezitejsi, zajisti, ze pujde o dvojskla vyrabena strojne na
lince a ne bastlena podomacku v nejakem malem sklenarstvi. Jestli
chcete, aby byla i protihlukova, chtejte asymetricka (vnejsi sklo je
tlustsi) plnena SF6 (fluorid sirovy)(a nechlubte se s tim ekologistum
a globalnim oteplovacum)).

Ales Prochaska