plastova okna

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:25:32 CET 2004

| Odes?latel: ing.Jaroslav Kotlaba <kotlaba@zpa-pecky.cz>
| obchodni kontakty smerem na zapad) a ten tvrdil, ze v Nemecku od
plastovych
| oken upousteji a vraceji se ke drevu. Co je na tom pravdy.....

Ja to rikam kazdemu na potkani, ze plast je na ho*no. Staci se mi projit po
dedine a podivat se (nekomu znamemu, aby nerekli ze ocumujete) na plastova
okna pekne zblizka, ci lepe si do nich rypnout
nehtem/klacikem/kamenem/sroubovakem (co kdo mate zrovna po ruce) co jsou
par let vystavena jiznim smerem a je vse jasne.

Z drive komapktniho materialu se zubem casu stava pernik. Kupodivu drevene
ramy (pokud nejsou zrovna ze smrku nebo z takoveho toho levneho mekkeho
dreva co se k nam vozi z ciny - ikdyz ty smrkove mozna taky vydrzi) vydrzi
staleti.

Zdravi JL.