Prave jsem se proklikal v archivni strance teto konference poslednimi prispevky.

Marek Pavlu marekpavlu
Středa Březen 17 14:25:31 CET 2004

www.cadsoft.de/upload.htm
> je moznost uploadu, ty soubory pak lze najit na
> http://www.cadsoft.de/download.htm v sekci Libraries. Je ovsem nutny popis
> anglictine (nekomu to muze delat potize).
>
> 3) mozna by se slo domluvit s panem Zdenkem Plivou, mj. Eagle "guru" (viz
> http://www.fm.vslib.cz/~kes/zip/profi/des/eagle.html) a davat to nekam
tam.
> Ja jsem mu treba takto poskytl manual, ktery jsem vytvoril na zaklade
> serialu vychazejiciho v AR...

Klidne to muzete dat na http://www.mcu.cz/atm/ adresare jsou jiz vytvoreny,
postupne tam nahraju i me knihovny. Jen bych doporucoval uvest vzdy do
popisu oc se jedna :-)) pripadne i verzi pro kterou jsou urceny

MK