Comapct Flash napajeni 3-5V

Petr Krc pekr
Středa Březen 17 14:25:31 CET 2004

Lubor Otta wrote:
> nevite nekdo z hlavy zakaldni rysy podstatne pro kompatibilitu napajeni
> u subjectu? Nechce se mi cist normu...
> Jestli se lisi nejakym vykusem v pouzdru, a jestli ta 3V chodi i na 5
> jak predpokladam?

Norma od Sandisku vyzaduje (pokud se nic nezmenilo), funkcnost pro obe
napajeci napeti (karta si s tim musi poradit sama), avsak to napeti se
nesmi za provozu menit. Nelze tedy prepinat primo mezi 3V a 5V, ale musi
se to vzit pres 0V. AFAIK vsechny nove karty jsou vnitrne 3V a pro 5V
napajeni maji stabilizator. Pro rozliseni napeti jsou tam tusim take
nejake piny, ale jejich vyznam jsem podrobneji nestudoval:
http://www.sandisk.com/

Vse bez zaruky.

--
Regards