Motherboard LS-486E

Ondřej Jakubčík ojakubcik
Středa Březen 17 14:25:30 CET 2004

To Vam urcite neporadim, leda otravovat nekoho z matfyzu.
Ja jsem na tuhle zminku narazil v souvislosti s lasery.
No a tam se tvrdilo, ze CO2 laser emituje infra a zrovna
na vhodne delce, takze by mozna stacilo zjistit tu vlnovou delku.
Ale napada me, ze se zminujete o ucinnosti LED.
Mate nejakou tabulku?

Marek Pavlu