Re[12]: Ovladanie termostatickej hlavice

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 14:25:29 CET 2004

Take jsem to zkusil prstem zamacknout, neslo to pro to, ze cudlik ma
prumer 2-3mm a to docela boli - propichuje prst.
 Pokud vyjdu z profesionalne vyrobeneho regualtoru od Danffosu a
Honywella tak inzeruji napajeni dvema tuzkovyma baterekama po dobu
1,5 roku. Pak ty motory nemohou brat moc, jinka by to dlouho
nevydrzelo. Prevod je tam snad(nemel jsem to rozebrane) z hnaciho
kola prumeru 4mm na 50mm a pak na zavit sroubu. Zda je tam
protipruzina vyrovnavajici silu ventilu mevim.

Bude potreba resit hlucnost, koncove stavy, sehnani ozubenych kolecek
a krytovani. Motor by mel stacit jakykoliv. Odmenou by byl dobry
pocit a regulacni jednotka malych rozmeru - pod ventilem je mista
dost, ale presahovat topeni nesmi.

Radek

Reklama:
Seznam Prace - Hledate praci nebo menite zamestnani? http://prace.seznam.cz