Reflow pec za mene penizku

craycz@email.cz craycz
Středa Březen 17 14:25:27 CET 2004

levnejsi jsem nevidel krom starsi za 45 000,- zvazoval jsem si ji postavit
dukladne jsem se koukal na vyrabene modely od ruznych vyrobcu a myslim ze by to nebyl problem postavit
kdyz jsem to kdysi pocital tak mi material (elektronika +ostatni) vysel na 15 000,-
nebyla v tom zapocitana cela mechanicka konstrukce + jeji vyroba ale odhad muze byt tak 5+6 000 ??
sekond hand je jinak na http://www.smtcentrum.cz/
ale moc navstevovane to neni
David Kucera
Vyzkum a vyvoj HW
ISA,PCMCIA,DIMPC,USB,VHDL,PIC,ASM,X51

Ke Stadionu 804
Praha -Cakovice
196 00
tel:02/83930742
tel,fax:02/83930890
GSM:0728/719 427
GSM:0724/169 481

> --- P?vodn? zpr?va ---
> Od: "Igor KOPRIVA" <xKoprivaI@seznam.cz>
> Datum: 14.10.2002 12:45:29
>
> Ahoj vsichni,
> chtel bych koupit reflow pec na pajeni SMD, ale cena 50-60 tis se mi zda
> dost vysoka. Nevite nekdo jestli existuje neco jako second hand nebo cesky
> vyrobce s priznivejsi cenou?
>
> Potrebuju pajet desky 150*90mm nejlip v nasobnych motivech a staci mi
> vyrobit max 20ks denne.
>

> Pa Igor.

Nov? v?n? HUGO BOSS a dal?? sv?tov? kosmetick? zna?ky v nejv?t?? ?esk? internetov? parfumerii.
http://www.email.cz/fann