Re: problem s eagle

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 14:25:27 CET 2004

S verzi 4.09 mam spatne zkusenosti. Pred 2 mesici jsem si s ni hral a
nerozchodil. To co bez problemu slo na 4.08 a 4.01 na 4.09 neslo. Ani
na i-netu jsem nenasel poradny cr*ck.
 Zrejme se programatori vice snazili, ci jsem si hral moc brzo ci
malo.

Radek

> supr ale stejne to nejde.. ted to hodi load error 294...
> diky za ochotu Ondra

Reklama:
Nejenom anglicko-cesky slovnik: http://slovnik.seznam.cz