Digi potenciometr

Michal G. MichalGregor
Středa Březen 17 14:25:25 CET 2004

Pravda, ta teplotni zavislost mi nedosla, protoze je to potreboval jen pro
pokojove teploty. Ale stejne ta regulace z diody se mi moc nelibi.
Moc neverim tomu, ze ta fotodioda bude mit shodnou charakteristiku
jako laserova dioda. A vyrobce se vubec nepochlubil.
Navic v DS tvrdi, ze monitorovaci proud pro 10mW optickeho vykonu
se pohybuje od 5 do 200uA, pricemz 50 berou jako typicke.
Uz toto myslim trochu napovida, ze diody maji dosti ruzne charakteristiky.
Navic se neuvadi ani podminky nekterych mereni, a take charakteristiky
zavislosti Po na teplote/proudu. Jinak i ta PD bude dosti teplotne zavisla.

Marek Pavlu