Router pro Windows

Pavel Krejci krepa
Středa Březen 17 14:25:24 CET 2004

> Kolika mate IP adres?
> Pokud pouze jednu, tak budete potrebovat router s s NATem, GNATbox, Freesco,
> .....ekvivalenty pod DOS, WIN, pripadne neco jako SMCbaricade. Pokud nejste
> omezen v IP adresach, tak preci staci GUB :-)))

Aha zapomnel jsem tu dulezitou info napsat... sorry.

Samozrejme mam k dispozici jen jednu IP (192.168.0.103).
V byte pak mam PC1 10.1.1.1 a PC2 10.1.1.2

Moc se v tom nevyznam, ale kdyz mi funguje ICQ,
da se to nejak nastavit abych si treba pres telefon zapnul PC
(umim, zavolam babicce a ta zmackne cudli :o))) ), abych se
po te dostal na moje domaci PC treba pres ssh?
Mam pristup na winroute "spravce" ale nevim co a jak nastavit...

Diky
Pavel