Jednoduche blikatko

Tomáš Svoboda tsvoboda
Středa Březen 17 14:25:23 CET 2004

Co tak kombinace  obvod 4060 a nejaka EPROM  pamet plna nesmyslu (strojove kody atd) ja jsem takhle kdysi uzil spatne vypalene
pameti PROM.Co EPROM to 8 led diod.

	Tomas Svoboda

-----Original Message-----
From: Aigor [mailto:aigor@okubk.cz]
Sent: Monday, October 14, 2002 1:41 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Jednoduche blikatko

Zdravim,

Potreboval bych dat dohromady obvod, do ktereho budu poustet vicemene
nahodne impulsy 1/0, a na vystupu se me bude nahodne rozsvecovat cca 16
LED. Na poctu celkem nezalezi, jde mi jen o to, aby to vypadalo efektne,
tj. aby to fungovalo nahodne.
Nemate nekdo suplikove schema na takovou blbustku, bohuzel nemam
vybaveni na PIC, nebo podobne reseni, hledam maximalne jednoduchy obvod,
i kdyz treba za vyssi cenu, nez reseni s jednocipem. Hlavne, abych to
zvladl zbastlit i ja...

Diky,
Aigor

---