Kondenzator u vys. anteny

devik devik
Středa Březen 17 14:25:22 CET 2004

Presne, dokonce na vys. frekvencich jsou velmi
zajimave efekty kdyz nechate v urcitem miste "koukat"
nezaterminovany "drat" nebo nezapojeny spoj na tistaku
(tam je to lepsi nebot je tam nizsi grupova rychlost)
a ono se to chova jako zkrat na zem :) (musi to mit
presny vztah k lambda - nevim uz jaky).
Martin