Mycka na nadobi na teplou vodu

Petr Kousal kousal
Středa Březen 17 14:25:22 CET 2004

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. wrote:

> [...]
>kontaktu v pulce (zalisovana pecka v materialu) a odbornik mi to prisel
>vymenit, konstatoval ze se vyrabi jen inovovany typ ke kteremu dostal papir
>jak to prepojit (asi tri propojky dodelat a nejakou zrusit). Radeji si
>pracku vzal do dilny. Kdyz mu tam zena od 3. dne pravidelne volala ze uz
>chce prat, mel cim dal vydesenejsi vyraz. Pry to stale nepere. Nakonec mi to
>privezl i s tim papirem, podle toho jsem to zapojil a vsechno bylo v
>poradku. Kdyby tam byla desticka s procesorem, bylo by tam min dratu a treba

No zda by tam bylo min dratu, o tom by se dalo polemizovat...
Z me zkusenosti bych pridal, ze nevim, jak by dopadl treba v pracce
programator s plosnym spojem. Nevim sice jak se to tam dostalo, ale uz
asi u 3 pracek byl programator skoro obalen zaschlym pracim praskem (a
myslim si, ze to by asi plosnym spojum nedelalo dobre)

>ba se v tom i vyznal.
>Andel

>sroubovak,

Petr Kousal DiS.
Jablotron s.r.o.
Pod Skalkou 33, Jablonec n.N., 466 01
Tel.: (+420) 483559847, Fax: (+420) 483559853