Mycka na nadobi na teplou vodu

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 14:25:22 CET 2004

> Z me zkusenosti bych pridal, ze nevim, jak by dopadl treba v pracce
> programator s plosnym spojem. Nevim sice jak se to tam
> dostalo, ale uz
> asi u 3 pracek byl programator skoro obalen zaschlym pracim
> praskem (a
> myslim si, ze to by asi plosnym spojum nedelalo dobre)

Asi zalezi na to, jak je ta pracka uvnitr vyresena, predevcirem zrovna umrelo neco v pracce rodicum me drahe polovicky a servisman v ni vymenil ridici elektroniku. To co z pracky vyndal (PCB v takovem rozklapavacim plastikovem nosici) mi schovali, pry pro me poteseni ;-)) Na tom nosici, ani na desce samotne nebyla ani stopa po nejakem prasku, humusu nebo prachu. Asi to v te pracce bylo dobre utesneno, a zadny svincik tam nesel.

Jirka N.