Re: Motherboard LS-486E

Ondřej Jakubčík ojakubcik
Středa Březen 17 14:25:21 CET 2004

Nevim, pouze jsem cerpal z toho, co pisi na webu
firmy FIC v dokumentaci o upgradu BIOSu. Flash pamet
to opravdu neni, ale doufal jsem, ze se aspon toto bude
nechat nejak rozumne vysvetlit. Kazdopadne dekuji za informace
a doufam, ze ten motherboard nejak rozchodim.

Ondrej Jakubcik
ojakubcik@seznam.cz