citac s AT89C2051

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 14:25:21 CET 2004

Preddelicka se da zapojit i tak, aby se jeji stav dal precist a aby sla
vynulovat. Potom nevadi. Ted jsem se dival na svoji stranku
www.mirnet.cz/vaelektronik a jeste jsem tam schema cicace nedal. Program v
omezene verzi na ztazeni tam je (plna verze za penize umi synchronizovat
casovou zakladnu na DCF a umi presnost 0,1 ppm). .Je to v PE 5/2002, ale dam
to i na stranku. Jen nejsou lidi :))  Jinak myslim, ze 6 radu je malo, ja
mam 8. Zalezi, k cemu se ten citac ma pouzivat. Pokud umite trochu v cecku,
muzu tam dat i zdrojak, at si to muzete predelat na vas displej. Upozornuju,
ze program je misty neprehledny. Jo, ale potrebuje to 89C4051, trochu to
nakynulo. Leda z toho neco vyhodit.  Treba prumerovani ze 4 mereni, nebo
relativni mereni.
Andel

----- Original Message -----
From: <mjfox@centrum.cz>
To: hw konference <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Tuesday, October 15, 2002 9:07 AM
Subject: citac s AT89C2051

Zdravim vsechny. Mame rozestaveny jednoduchy citac s Atmelem s 6-mistnym LED
displejem. Vyuziva se pritom vnitrni citac Atmelu. Tu konstrukci jsem nasel
na
internetu vcetne programu - s krystalem 24MHz citac funguje do 1MHz, problem
je, ze nad 1MHz ukazuje nesmysly. To jsme chteli vyresit predrazenou
delickou
deseti, problem je, ze by nemela byt zapojena porad - jen pro ty vyssi
frekvence. Aby dost presne ukazoval i ty nizke (radove Hz).
Chci se zeptat, nevite nekdo, jak to udelat, aby ten Atmel poznal, ze je
mimo
rozsah? Nebo jak jinak to obejit, aby pripadne pri prekroceni 1MHz napr.
ukazoval same devitky.

Diky. P.K.

Stavebn? spo?en? jasn? a p?ehledn?.
http://finance.centrum.cz/stavspor/