re Ultrazvukova cisticka

Petr Kousal kousal
Středa Březen 17 14:25:20 CET 2004

jiri.vojtek@c-mail.cz wrote:

>No tak asi takhle
>neni v tom zadnej uzv reprak, ale menic podle typu a vykonu se lisi konstrukce a hlavne cena. Kazdpadne to byva vetsi cast nakladu na podobna zarizeni. Navic jsou pomerne choulostive na pretizeni - odraz.
>Co se kapaliny tyce muze to byt nejaky saponat. Pro mereni menicu se napr. pouziva jako definovane prostredi destil. voda + alkohol + presna teplota.
>S pozdravem Jiri Vojtek
>PS. Neberte to jako kritiku ja jen pro vyjasneni pojmu.

>Kalina Jan
>
>-----
> [...]
Tak nad timto problemem jsem jiz take premyslel. Parkrat me to napadlo
doma v kuchyni. Neslo by tim treba myt nadobi ? Premyslel jsem o tom, ze
by nejaky ten piezomenic byl pripevnen na drezu, do nej by se ponorilo
nadobi a po chvili by se vytahlo ciste? Ovsem prakticky si to zatim
neumim predstavit :-(

Petr Kousal DiS.
Jablotron s.r.o.
Pod Skalkou 33, Jablonec n.N., 466 01
Tel.: (+420) 483559847, Fax: (+420) 483559853