re Ultrazvukova cisticka

Roman romanqo
Středa Březen 17 14:25:20 CET 2004

Zkuste na to jit opacnou cestou. Vyjdete z toho, ze auto uz stejne
nikdy nenajdou, ale ze pojistovna s platbou za ukradene auto zpravidla
dlouho ceka az policie pripad odlozi, zatimco kdyz se najde ohorely
vrak, zaplati ihned. O principu dalkove ovladanych spinacu se tu asi
rozepisovat nemusim, podrobny a spravny navod na vyrobu hexogenu
najdete na http://pxd.zde.cz/, pravni stranku reseni si osetrete sami.

Ales Prochaska