Historie kosmicke techniky

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:25:20 CET 2004

Kosmicke zareni dokaze asi ledacos a problem premaznute
pameti asi take nebude uplne zanedbatelny. Tedy nevim,
jak by byl obycejny jednochip pouzivany v nasich podminkach
schopny pracovat v kosmu. Jen nejak nemam cas to hledat
(literaturu), prece jen k praci na druzici mne jeste nikdo
neprizval a ani ja se k tomu ucelu nanabizel :(.

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Michal G. [mailto:MichalGregor@seznam.cz]
Sent: Wednesday, October 16, 2002 10:39 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Historie kosmicke techniky

Ahoj,
TV bezi dva porady na tema valka v zalivu a pruzkum kosmu.  Zajimalo by mne
zda existuje nejaka kniha detailne rozebirajici histori techniky v kosmickem
programu. Celkem by mne zajimaly merici systemy. (Jak to delali kdyz nemeli
PICky :-))? ) Asi to muselo byt poradne monstrum s hromadou DPS a tisici
intgracu.

Michal