WaveLan

Petr Simandl simandl
Středa Březen 17 14:25:17 CET 2004

Ahoj,
   na czfree.net je kontakt na Deu, ale ten je nejspis dost
vytizenej i tak. Ja jsem si antenu i kabel poridil od
www.i4.cz ale jak tak koukam, tak tam ma jen 65 stupnovou nejvic.
Hele a nechces si ji vyrobit? Ja pouzil plechovku od parku
a chodi to. Sice jsem to zkousel jen po byte, ale tak na 1km
musi dve plechovky proti sobe stacit. Mrkni na
http://www.simandl.cz/stranky/czfreenet/czfreenet.htm
jsou tam i tabulky pro vypocet. Plechovka ma pry vyzarovaci uhel
vetsi nez 100 stupnu
Petr