Pronajem SMD pracoviste v Ostrave

CRAY craycz
Středa Březen 17 14:25:15 CET 2004

zdravim
dovolim si nesouhlasit pistolova pajecka neni to prave naposledy jsem ji
pouzival pred lety pri odmagnetizovani obrazovky
i v krouzku elektroniky ktery vedu se jich snazim zbavit
pajim mnoho let a pro osazeni soucastek SMD jakych koliv je nejlepsi
pouzivat pajeci pastu (300,- vydrzi dlouho
pokud si ji nekdo nesplete s pastikou ) a pokud pajite neco s rozteci 0,5 a
mensi doporucuji akorat hrot ktery umoznuje pajet s pomoci kapilace (treba
od PACE za 250,- kus)  a k tomu mikropajku a vypada to profesionalne
to horkovzdusne zarizeni na ktere tu nekdo poukazoval doporucuji jen nekomu
kdo casto odpajuje velke soucastky
pro osazovani neni moc vhodna je dobra pro opravy
doporucuju vsem aby se zbavili trafopajek a treba i postavili mikropajku
(neco jako solomon 20 se da postavit za 1015,-)
ja osobne mam Weller horky vzduch a pouzivam ho jen pri odpajeni (vykona
odsavacka) a pajeni (80W pajeci pero )
take mam horky vzduch od http://www.gt-ecs.cz/  a mohu potvrdit je do dobry
vyrobek a k tomu cesky !! da se s tim pajet i BGA
a na sundavani svabu s vice nozickama (200a vice nebo BGA) postaci v pohode
KVALITNI horkovzdusna pistole ktera ma regulaci teploty a proudu vzduchu
a   kousek hlinikoveho plechu na vytvarovani tvaru obvodu ktery potrebujeme
sundat

 David Kucera
 Vyzkum a vyvoj HW
 ISA,PCMCIA,DIMPC,USB,VHDL,PIC,ASM,X51