Impedance audio vystupu

Jindrich Vidensky prospecta
Středa Březen 17 14:25:12 CET 2004

Sakra, to je fakt, nastesti mi ten display s flekem funguje, ale jak by se
to dalo resit kdyby nesel? Docela rad bych si praci s temi 30 tranzistory
dal. Vyuzil bych suplikove zasoby, tak prosim, uz dal nepiste o
nerentabilite bastleni ;)

>takto to nejde. Budu ti blikat vsetky LEDky. Tie, co maju svietit, ti budu
>blikat vo faze a tie, co maju byt zhasnute, budu blikat v protifaze. Ako si
>uz pisal, to blikanie tvoje ocicka nepoznaj, tak budu svietit vsetky
>segmenty. :-(

>Richard Kaliciak

mail2web - Check your email from the web at
http://mail2web.com/ .