UV vybojky

Kubat Tomas tomas_k
Středa Březen 17 14:25:11 CET 2004

Zdravim.

Desku, kterou jsem osvetloval horskym sluncem
jsem hezky v louhu vyvolal (byla OK) a pak jsem
si ji polozil na stul i s tou kadi s louhem
(delam to ve stinu pod stolem) a nad stolem je
60W zarovka. Pak nekdo neco chtel, ja se zapomel
a kdyz jsem prisel, ta deska polozena v louhu
lezici pod zarovkou (asi tak 1.5m od ni) se komplet
umyla. Tedy mozna by slo emulzi z GM osvetlovat
i obycejnou zarovkou. Dnes uz vim, ze pod zarovku
radeji pred oplachnutim louhu ne :).

Mozna jsem mel spatne zaschlou emulzi atp., proste
neberte to jako jistotu, ze to obyc zarovkou pujde,
ale za pokus pokud nic jineho nemate by to asi stalo.

A co se tyce mazani EPROM horskym sluncem, tim
co ho pouzivam na osvit desek jsem EPROM nesmazal
ani po 4 hodinach trapeni - zustaly jak byly i
s neposkozenymi obsahy (vzdalenost asi 15 - 20cm
od toho horskeho slunce) :).

--
Jiri Bezstarosti