UV vybojky

Pavel Korensky pavel.korensky
Středa Březen 17 14:25:10 CET 2004

Mn? to funguje celkem dob?e. Pou??v?m n?sleduj?c? postup:

1. Ob? strany ti?t?n?ho spoje vytisknu na laserov? tisk?rn? na pr?hlednou
f?lii.
2. Vyst??hnu je s p?esahem cca. 10 mm
3. Na jedn? stran? je slep?m kouskem izolepy, tak aby se p?esn? kryly
otvory.
4. Na druh? stran? vsunu kousek star?ho kuprextitu stejn? tlou??ky jako ten,
co se bude osv?covat. P?ilep?m izolepou.
5. Opatrn? odlep?m izolepu ze strany, kde prou?ek kuprextitu nen?, vsunu tam
druh? prou?ek a op?t zalep?m.
6. T?m z?sk?m slepenou p?edlohu, kde mezi f?liemi je mezera na tlou??ku PCB.
7. Do mezery vsunu desku s nanesenou emulz?, osv?t?m, vyvol?m, lept?m.

Ale u? to moc nepou??v?m. V?t?inou si to nech?m ud?lat u VME, maj? takov?
speci?ln? cenov? program pro prototypy do dvou vrstev a velikosti 100x150
mm.

Zdrav? PavelK