shicon

LUBOS GELENEKY GELENEKL
Středa Březen 17 14:25:10 CET 2004

Ahoj,

Thursday, October 24, 2002, 8:10:10 AM, Kubat Tomas pise:

KT> Muzu pouzit UV zarivku co prodavaji normalne v u nas v elektre ( 8W asi
KT> 140kc )? strcil bych ji do auto prenosky ( 8W ).
KT> Je to, to spravne UV nebo ne.
KT> tomik.

Ako odpoved na tvrdenie, ze UV ziarivka ma maly vykon mozem poslat
svoj kedysi napisany mail. Doplnujem iba, ze ziarivka je UV 8W a
namiesto starteru a tlmivky mam elektroniku z nejakeho lacneho
ziarivkoveho svitidla RENDL.
Ja tam mam jednu ziarivku, kedze sa pohybuje, staci. IMHO keby sa dali
dve stacionarne, tak to staci na plosaky sirky asi 15-20 cm
--
Jindro