Re: Takový malý dotaz ohledně kmitočtových normálů a podobných věcí...

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 14:25:09 CET 2004

Ja jsem delal jen synchronizaci na DCF a abych potlacil vliv fazovych posuvu
v prijimanem signalu, pouzil jsem casovou konstantu PLL cca 15 minut. Da se
s tim dosahnout 0,1 ppm. Overeno porovnanim dvou prijimacu, jeden na
nemeckou DCF a druhy na svycarskou HBG.
Andel

----- Original Message -----
From: Pavel Korensky <pavel.korensky@dator3.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Thursday, October 24, 2002 2:38 AM
Subject: Takov? mal? dotaz ohledn? kmito?tov?ch norm?l? a podobn?ch v?c?...

Zdrav?m,

cht?l bych se zeptat, zda se n?kdo nezaj?m? o v?voj a stavbu p?esn?ch
kmito?tov?ch a ?asov?ch norm?l? synchronizovan?ch pomoc? GPS. Podobn? jako
t?eba zde:

http://www.rt66.com/~shera/index_fs.htm

U? p?r let se tomu v?nuji a uv?tal bych v?m?nu zku?enost?, sch?mat, n?pad? a
podobn?ch v?c?.

Zdrav?

PavelK