Re: Re[2]: UV vybojky

Robert bob518
Středa Březen 17 14:25:07 CET 2004

reaguji na:
Predlohu nelze prikryt sklem, sklo nepropousti UV zareni.

Predlohu prikryvam sklem.
Fototistaky kupuju na GM, svitim 75W rtutovou vybojkou asi z 60 cm po
dobu 10 minut.
na 35um silne medi dokazu vyleptat 70um (nebo priblizne 70um) siroky
spoj bez toho aby byl nekde po ceste preruseny.
To uvadim jen pro ilustraci. Jinak pouzivam vodive spoje primerene
silne aby se to dobre vrtalo, osazovalo a ozivovalo. Predlohu
pouzivam v rozliseni 2800 dpi.

Doporuciji:
Vzit si tistak at uz ovrstveny fotoemulzi od vyrobce nebo podomacku,
rozstrihat ho na male kousky a udelat si par pokusu... Ono to je
lepsi, nes se stale vyptavat jak to jde a jak je to nejlepsi...
Proste uceny z nebe nepadaj... Ja jsem to delal zpocatku taky tak.
Treba jsem jen ustrihnul roh a zkusil jsem zda expozice bude pro tu
emulzi stacit a nebo mam pridat. Stejne si vzdycky koupite desku o
trochu vetsi, nez je vysledek.
Postupem casu jsem si zvyknul svitit o trochu vic, nebot tu cernou to
stejne neprosviti a to co se osvitit ma, at se teda poradne upece...

Uz jsem toho napsal az dost.

Robert.

Reklama:
Obchodn? d?m.cz - ?irok? sortiment dom?c?ch spot?ebi?? a elektroniky, v?razn? slevy. Nav?tivte http://www.obchodni-dum.cz/index.phtml?prov=59