Male PC

craycz@email.cz craycz
Středa Březen 17 14:25:07 CET 2004

Zkousel jsem asi deset verzi a vsechny vypsaly chybovou hlasku a
ukoncily se. Nebo kously.
Jestli to nebude tim, ze zapnu pocitac, necham nabootovat, vytahnu
flashku, dam tam svoji a chci programovat... navic je uvnitr nejaky
AMI bios. Ja ale potrebuju prepsat obsah ty flashky tim biosem, ktery
chci, aby na ni byl - Awardflash (ruzne od 5.2 do 7.5) mi pisou
nejakou hlasku a ukoci se bez programovani.

P.K.
> Od: Ji?? Krul <jKrul@seznam.cz>
> Komu: <hw-news@list.gin.cz>
> CC:
> Datum: Fri, 25 Oct 2002 13:36:50 +0200
> P?edm?t: Re: Award flash
>
> Nechci se hadat, ale u klasickeho awardflash lze pamet
naprogramovat i kdyz

url=http://bonus.centrum.cz/souteze/AVON.ph

Centrum pro milovn?ky pen?z http://finance.centrum.cz