Award flash

Miroslav Sinko sinkomiro
Středa Březen 17 14:25:05 CET 2004

Moju radu som myslel uprimne, kedze o tejto moznosti sa autor povodnej
otazky nezmienil. Ak som radil nemiestne, ospravedlnujem sa. Ono, aj
ked programator nevlastni (to ani ja), a ma "nepouzitelne pratele",
nemal by byt predsa problem v Zlatych strankach najst nejake
elektro/software firmy v okoli, zaklopat na dvere a poprosit o
naprogramovanie. Islo o jeden kus...(berte aj toto prosim ako radu pre
tych, ktorych to napriklad nenapadlo)

Pardon, ze reagujem neskor, hoci sa uz diskusia ubrala inym smerom,
nebol som pri nete.

miro