Re: Spínaný zdroj

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 14:25:04 CET 2004

Jen aby si neskoncila jako ja s halogenkou 5,2V 0,5 A do svetla ke kolu. Uz
se mi rok vali doma. Primo ji pripojit nechci a na stavbu menice jsem moc
linej.
Andel

----- Original Message -----
From: Sa?a <sasa.dvoraku@seznam.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Saturday, October 26, 2002 3:21 PM
Subject: Sp?nan? zdroj

Zdravim a pozdravuji,

    mam tu nekolik zarovicek na 10V a chtela je napajet z akumulatorove
baterie. Davat tam predradnik mi pripada zvrhle a pustit zarovicku na 12-15V
jeste zvrhlejsi. Idealni je spinany zdroj, ale v tech se zase tolik
neviznam.

    Nevi nekdo o nejake rozumne konstrukci, ktera dokaze stvorit 10V z
10-15V na vstupu ? Pokud mozno konstrukci jednoduchou a spolehlivou, je to
pro meho bratricka a bude to pracovat v polnich podminkach ve stanu pri
bitvach.

Predem diky za odpovedi.

Sasa

P.S.: Proud zarovky je 6,6A !

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.
                    :))))
Verze: 6.0.408 / Virov? b?ze: 230 - datum vyd?n?: 24.10.2002