Mirne OT - nerezova sitka - kde koupit?

J. Rotta rotta
Středa Březen 17 14:25:03 CET 2004

Do vetsiny kavovaru je velikost filtru 2 nebo 4, obe velikosti vecnych
filtru jsem videl za rohem v domacich potrebach v Praze,  v Budecske ulici,
ale dale jsem se po nich nepidil, protoze se mi je nechce vyplachovat :-).
Po jemnych sitkach se Vam podivam, v laboratorni technice, do jejichz
servisu ted nahlizim pres rameno kolegovi, je jich mraky.
--
Rt

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.