Regulace otacek pomoci PICu - long

Pavel Hudecek pavelhudecek
Středa Březen 17 14:25:02 CET 2004

Diky za obsirne vysvetleni. Myslim, ze to tady ujasnilo nektere veci vice
lidem (treba mne :-)  ).

Mam ale jeste doplnujici dotaz. Jak spravne zvolim frekvenci PWM? Zminil
jste, ze treba na ten vetracek staci cca 200Hz. Jak k teto frekvenci dojit?
(Myslim, ne konkretne k teto, ale obecne - i pro jine ucely.)

Dekuji,
Lukas