modem well FM-56VT-RWD se pripoji max. 5 kilobitu/s

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:25:02 CET 2004

Welly odchazeji pri bourkach very well, takze je tam odesle SCR
(nepouzivaji rele, ale polovodicovy ekvivalent). Bzuceni tomu i nasvedcuje,
ale je mozne, ze toho odeslo i vice.

Zdravi JL.

Odes?latel: krystufek robin <k.robin@seznam.cz>
Muj modem well FM-56VT-RWD se pripoji maximalni rychlosti 5 kb/s
(kilobitu) a casto spojeni pada, k jeho poskozeni doslo asi v
dusledku prepeti na telefonni lince. Drive jsem se pripojoval bezne
50 kb/s. Po zvednuti linky modemem se ozyva divne bzuceni ktere asi
zpusobuje tu nizkou prenosovou rychlost, toto bzuceni nebylo drive
slyset bylo slyset cisty ton. Zkontroloval jsem vsechny mozne
soucastky ale zadnou vadnou jsem neobevil, nemate nekdo skusenost s
opravami techto modemu co na nich vetsinou odchazi?