DPS - Prokovené otvory

jirka7a jirka7a
Středa Březen 17 14:25:02 CET 2004

Dobry den, navrhl jsem oboustranou desku v EAGLu s prokovenymi
otvory. Prokovene otvory jsem minimalizoval cenou 99 v autorouteru.

V domacich podminkach asi nevyrobim prokovene otvory (nebo kdyz si to
nekde objednam, tak v nekterych pripadech taky nedelaji prokovene
otvory.)

Nyni bych se chtel zeptat, jak pajite desky s prokovenymi otvory ?
Na dps mam propojeni napr u konektoru ci el. kondenazatoru, kde se k
horni vrsve medi nedostanu. Dostanu se jenom k dolni.
Jak propajite tyhle otvory ?
1.Spolehate na to, ze se cin roztece i na horni DPS ?
2.Napomuzete tomu, ze predem opajite horni vrstvu medi ?
3.Predelate desku v Eagle ?

Predem dekuji za radu
Jirka

Reklama:
Nenechte si ujit novy film Woodyho Allena "Hollywood Ending" - blaznivou
komedii o tom, jak se ve tme strefit do cerneho. V kinech od 3.9.2002.
Sledujte http://www.hce.cz