Re: RE: DPS - Prokovené otvory

jirka7a jirka7a
Středa Březen 17 14:25:01 CET 2004

Da se tedy nejak v Eaglu rici. Tenhle pin nelze prokovit.
Nebo to delate rucne ?
Zkousel jsem si s tim hrat a da to docela dost prace. Nevim jestli to
dema dobre:
1. odroutuji spoje, ktere vedou kolem,
2. rucne zaroutuji,
3. spustim autorouter.
(Autorouter obcas provede ty nove cesty z dalsim prokovenim, no a tak
zase nutno delat rucne routovani je lepsi.)

Jirka

Reklama:
Obchodn? d?m.cz - ?irok? sortiment dom?c?ch spot?ebi?? a elektroniky, v?razn? slevy. Nav?tivte http://www.obchodni-dum.cz/index.phtml?prov=59