modem well FM-56VT-RWD se pripoji max. 5 kilobitu/s

Pavel Brychta pavel.brychta
Středa Březen 17 14:25:01 CET 2004

Dobry den,
nevim co mohlo odejit, ale jedine na co bych Vas upozornil,
je to, abyste se NEPOKOUSEL modem opravit (je jednodusi koupit
novy, stesti bude, kdyz se Vam podari ty soucastky sehnat
za nizsi cenu nez je ta modemu) a za dalsi jakymkoli zasahem
automaticky prichazite o homologaci.

S pozdravem
Ondrej Jakubcik
ojakubcik@seznam.cz

Dne 29.???jen?2002, <hw-news@list.gin.cz> napsal:

> Welly odchazeji pri bourkach very well, takze je tam odesle SCR
> (nepouzivaji rele, ale polovodicovy ekvivalent). Bzuceni tomu i nasvedcuje,
> ale je mozne, ze toho odeslo i vice.
>
> Zdravi JL.

> Odes?latel: krystufek robin <k.robin@seznam.cz>
> Muj modem well FM-56VT-RWD se pripoji maximalni rychlosti 5 kb/s
> (kilobitu) a casto spojeni pada, k jeho poskozeni doslo asi v
> dusledku prepeti na telefonni lince. Drive jsem se pripojoval bezne
> 50 kb/s. Po zvednuti linky modemem se ozyva divne bzuceni ktere asi
> [...]

Reklama:
DUMPINGOV? CENY ve v?ech obchodech Internet Mall!
http://www.mall.cz - ov??te si to!