napajeni K6-2 pomoci TL 494

Quasimodo gsi
Středa Březen 17 14:24:58 CET 2004

U nekterych desek byly jeste polohy svitchu,ktere nebyly
nikde uvedene.Kouknete na to a vyzkousejte.Ta K6-2,by mohla
na tech 2,5V bezet.Nezda se mi ze deska,ktera umi
400Mhz,neumi toto napajet.Nemuzete napsat typ one desky?

Quasimodo
ICQ:104722051
a v.t.t.j.

kiagame.cz

---
Příchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG
(http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.408 / Virová báze: 230 - datum vydání: 24.10.2002