DPS na redukci CF-IDE

tsveta@centrum.cz tsveta
Středa Březen 17 14:24:58 CET 2004

Je to PCCHIPS M531 s DMA. Tech 400 tak docela neumi - zakladni
frekvence se da nastavit asi od 50 do 75 MHz (a sla by mozna i vys),
ale ja tam tu K6-2 mam danou jako 66*6=400 (prozatim z opatrnosti
podtaktovanou na 233=66*3,5).
Je mi taky jasne, ze by na 2,5V mohla bezet, ale jde mi o to, jestli
to bude i dlouhodobe fungovat.
Nastaveni 1,5x=3,5x (intel Pentium 233=66*3,5), 2x=6x (pro K6).

Zadne "nedokumentovane" polohy switchu napajeni nepadaji v uvahu, mam
to prozkoumane dost detailne.

Nesel mi tam PC100 DIMM, ted tam mam (asi) 66 DIMM, takze kdyz to
pobezi na zakladni frekvenci 66MHz, bude to akorat.

Asi mi nezbyde nez napajet to 2,5V, vcera mi to pak nabehlo s 2,3V
(posunul jsem referenci z odporoveho delice), ale pak se mi to pri
bootovani kouslo. Je to divny.

P.K.

Zapoj svoji osobnost.
http://user.centrum.cz/redir.php?url=http://www.nokiagame.cz