Super stranka

Saša sasa.dvoraku
Středa Březen 17 14:24:57 CET 2004

Priznaky vsech preruseni se nastavuji bez ohledu na to, jestli jsou
preruseni povolena nebo ne ... ale kdyz preruseni neni povoleno, tak
samozrejme nastaveni flagu nevyvola spusteni interrupt rutiny .. nicmene ten
flag se da stale vyuzit k pollingu (periodickemu testovani flagu za behu
programu).

Jeste doplnim jednu "libustku" se kterou se muzete potkat pri zakazani
preruseni  ... pokud se totiz ve chvili provadeni teto instrukce (bcf
INTCON, GIE) vyskytne interrupt, spusti se prerusovaci rutina, ale po
navratu do hlavniho programu zustane GIE=1 (nastavi ho instrukce retfie na
konci preruseni). Proto je bezpecnejsi napsat zakazani preruseni napr. jako

bcf INTCON, GIE
btfsc INTCON, GIE
goto $-2

moznosti jak to osetrit je vice .. viz