DPS na redukci CF-IDE

Jiří Krul jKrul
Středa Březen 17 14:24:56 CET 2004

Ja jsem si s timto ULP docela dlouhou chvili hral a musim
rict:
1) na hrubou orientaci, jak ta deska bude vypadat (napr. se
kouknout
jestli pujdou dat draty do konektoru, jestli to pujde
zapajet..) je dobry
2) na ukazani zakaznikovi radsi ne - databaze pouzder je
dost mala
a cokoliv specialnejsiho tam nenajdete. Program vas ale
necha
nahradit to jinym typem.
Treba chybi trimry (jen 64Y a nevic se clovek musi hrabat ve
zdrojaku
aby povray nehlasil chybu), nektere velikosti DIP pouzder,
konektory
cannon, o relatkach, displejich atd. nemluve. Pochopitelne
si muzete
naprogramovat skript na vyrendrovani te prislusne soucastky
(pokud
mate cas:).
3) rendrovani je velmi pomale, pokud se nespokojite s
nastavenim
 nepruhlednych otvoru na desce;nelze zmenit pitome pozadi za
deskou

Vystavil jsem obrazek jedne me konstrukce na:
http://www.egmedical.cz/istrasil/voltmetr.jpg
snazil jsem se, jak to slo (bez uprav zdrojaku pro povray,
stejne to
neumim).

Ivos