Prenos dat po napajeni - dotaz

Martin Devera devik
Středa Březen 17 14:24:56 CET 2004

Mno na 50khz skoncite s feritem (hrnec ci toroid). Urcete
si jakym vykonem muzete tu lajnu modulovat a tim mate
danou impedanci zateze modulatoru - impedance civky
musi byt vetsi (X=2 pi f L). Po stovky ohmu zateze
na 50k mate 1k=300k L kde L=3mH. Vypocet civky viz mnoho
jinych zdroju.
Kondan musi byt tak velky aby jeho impedance byla mnohem
mensi nez ta u civky. V prvnim zapojeni jsem to podcenil
a udelal jsem krasny rezonancn obvod. Takze vysledne signaly
se ponekud ... pomrsili.
Pak je treba kontrola utlumeni modulovaneho signalu na
druhe strane pokud je napajene zarizeni proudovy zroutik.
Tehdy je dobre L zdvojnasobit.
Ferit je dobry proto ze vzdychova civka bude pro velke ss
odbery velka (tlusty drat a moc zavitu). Na druhe strane
u feritu neni prblem civku presytit ss polem a jeji permeabilita
pak DOST klesne. Zalesi jake proudy mate.

devik