CCD kamera,

serych@panska.cz serych
Středa Březen 17 14:24:56 CET 2004

Male.
Vim, ze je to hodne strucna odpoved, ale kazdopadne z ni vyplyva, ze kdyz nekde sezenete treba nejaky stary objektiv z kinofilmoveho fotaku, tak bude na vyrazne mensi CCDcko kreslit bajecne. Taky bude mit vyrazne delsi ohnisko, takze s dosahnutim projekce na CCDcko take problem nebude. Jen je treba si uvedomit, ze se vzhledem k pomeru rozmeru policka kinofilmu a CCDcka chova daleko vice "tele" nez na kinofilm.
Jedna z nejdulezitejsich veci pri techhle experimentech je optiku dobre vycentrovat a osu mit presne kolmo k povrchu CCDcka.

				Jakub Serych