Problem s ext. prerusenim u 16F84

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 14:24:55 CET 2004

> Jeste oprava - tady ma spravne byt ze cast energie je v mezere a cast ve
> feritu.

Mohu se zde zeptat, vzdy jsem si myslel ze zavedeni mezery do magnetickeho
obvodu zpusobi pokles ur (tedy i Al) a to je duvodem moznosti vetsi
intenzity pole H pro konstantni max. syceni B.
Energie v jadre je umerna B takze zavedenim mezery se nezvysi .. Pouze
se umozni pouziti vetsiho H (tedy i I) pro dosazeni stejne energie
magn. toku.
Nebo jsem byl mystifikovan :) ?

Martin