prenosova rychlost HDD

Roman romanqo
Středa Březen 17 14:24:54 CET 2004

>Vyrobcu, kteri dodavaji 24 bitove ADC je mraky, staci pridat jednocip a
>zaridit vhodny vystup pro konkretni displej a je to :) - dokonce pro
>milovniky megalomanskych projektu to lze resit systemem posuvneho registru
>a binarniho + dekadickeho citace + komparatoru + ridici logiky ...

Uz jsi nekdy stavel voltmetr ? Ja ano. Fakt udelat solidni vstup
neni uplne legrace. Pri 24 bitech bude litat v poslednich bitech
ledacos jen ne rozumna hodnota a dat z desky veskery "sajrajt" pryc,
zvlast kdyz je na desce jednochip je taky parada a o ruseni vsude kolem
ani psat asi nemusim (ani to rozvadet).
Jasne, jednochip se da vypinat behem mereni, ale stejne bych se
24bitu bal. Zkus jen ubohych 10bitu a budes mit dost co delat,
aby to na poslednim miste nelitalo a merilo ne jednou za moc dlouho :).
A pak mam jeste maly dotaz ohledne toho jak zjistit, ze mi to fakt meri
dobre, 24 bitu fakt uz alespon ja nemam podle ceho overit.

Myslim, ze stavet neco s rozlisenim 24bit neni pro nekoho, kdo
by si rad takovy V metr koupil, protoze je jasne, ze vybaveni nema
ani na to, aby ho zkalibroval.

Proste zase rejpu :))).

--
Jiri Bezstarosti