Starsi stolni multimetr

hwkonfera hwkonfera
Středa Březen 17 14:24:54 CET 2004

> Tak to jste fakt dobrej. Ja to taky zkousel a teda nic moc (i kdyz
> tech prvnich pet mist jakz takz sedelo) a to to byl jen voltmetr.

Take jsem mluvil o voltmetru :)

> Tak tohle by me zajimalo. To mate s tim chlapikem nejak domluveny aby
> Vam je schovaval? Ja tam byl asi 10x a nikdy nic.

Chce to, aby jste chodil pravidelne :) a dival se dozadu do skladu. Loni se
s novym rektorem zmenily podminky. Drive tam veci lezely treba rok i dele,
nez si je nekdo koupil, dneska sotva mesic a potom se vyhodi (logiku
nechapu, ale je to tak) ...
Mam tu tri plne funkcni M1T330 a dva na chassis a zdroj. Vse koupeno v
intervalu dvou let co jsem tam jednou tydne chodil. Z Metry mam komplet
vykresovou dokumentaci, kterou jsem pred rokem slibil nascanovat panu
Kobylkovi, ale nemohu se nejak dostat k A3 scaneru a nebo se dokopat k tomu,
abych to zmensil A3 --- > A4 na kopirce.

> Nebude nakonec potreba stejne zmerit chybu celeho mericiho kanalu ?

To jsme si nerozumeli, ja mluvil o pouziti interni TKZD13/D jako kalibracnim
normalu ... jinymi slovy jsem naznacil, ze z M1T330 lze ziskat kvalitni
bedynku a zdroj vcetne displeje a budice (cele v multiplexu) a jeste zbyde
interni kalibracni normal. Z hlediska teplotniho driftu by byla samozrejme
vyhodnejsi interni reference typu REF102A od TI nebo nektera od LT (1031).

Preji hezky vecer, Simon Cihelnik