Starsi stolni multimetr

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:24:54 CET 2004

On Thu, 31 Oct 2002, Matejcek Petr wrote:

> prosim, jake jsou oznaceni tech zelezoprachovych toroidu? kdyz si ho
> budu chtit koupit? a kde se daji sehnat ? resp. kdo to vyrabi?

Kdysi jsem je kupoval u Dousi (www.jdvd.cz) mel v nabidce asi tri typy
zelezoprachu, konkretne mam vyzkouseny typy :

T157-26 - velky T40 asi za 40Kc (plocha 120mm^2)
T130-26 - mensi T32 asi za 20Kc (plocha 80mm^2)
T130-52 - mensi T32 asi za 20Kc a je to horsi hmota (frevence asi do 50kHz)

jsou to americky jadra (na www.micrometals.com je k nim dokumentace)

Nevim jak na tom ted Dousa je - myslim ze mirne omezil svoji obchodni
cinnost, takze kdyby je nemel nabizeji je i v GESu, konkretne jsem videl
na jejich www ty T157-26 , akorat za ne chteji 3x tolik co Dousa.