DPS na redukci CF-IDE

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 14:24:54 CET 2004

Mam problem se WaveLan Orinoco PCMCIA kartou. Sanzil jsem se ji rozchodit
pod Linuxem, ale stale se nadari. Mam kernel 2.4.18 (SuSe). Karta je v
redukci ISA-PCMCIA (2 sloty). Ovladac redukce se zda, ze bezi korektne, ale
pri pokusu o zavedeni modulu wvlan_cs, ktery je soucasti distribudce SuSe
dostanu hlasku, ze je pravdepodobne chyba v IRQ, nebo IO adrese. Zkousel
jsem stahnout nejaky ovladac z netu, ale ten pri kompilaci vypise mnoho
chyb. Cekal bych, ze je pro nizsi verzi kernelu, ale novejsi jsem nikde
nenasel;-( Je tu nekdo, kdo tuto kartu v Linuxu rozchodil a poradil me ?

            Michal