DPS na redukci CF-IDE

Pavel Korensky pavel.korensky
Středa Březen 17 14:24:53 CET 2004

Převážně moje blbost.
V periodikách typu AR, PE, Sdělovací Technika atd. jsem nikde podobné prvky
inzerovat nenašel. RS Components či Farnell byli drazí, DigiKey to
neprodával a ta firma co u nás zastupuje Molex ani neodpověděla na zdvořilý
e-mail.
A ještě před pár měsíci jsem se pohyboval na Internetu výhradně v anglických
mezinárodních konferencích a mail listech, protože mně po pravdě řečeno
nenapadlo, že by se v ČR mohla vyskytovat nějaká diskusní konference o
elektronice a bastlení.

Takže jsem poškádlil Internetový vyhledávač a našel jsem jeden e-shop v
Klokánii, kde to měli skladem k okamžité expedici. Tak jsem to objednal,
zaplatil kreditkou a během tří dnů jsem to měl na stole. Až na tu cenu to
bylo celkem OK.
Holt, člověk se furt učí.

Zdraví PavelK

Daląí informace o konferenci Hw-list