hledam procesor

Pavel Krejci krepa
Středa Březen 17 14:24:53 CET 2004

> To je jiste otazka co komu vyhovuje :).
> ADuC Vam nevyhovi zrejme vykonem,
Presne tak :o))

> DSP chipy
> tam nejak moc doma nejsem, ale rekl bych,
Tak to ja zas jo :o)) ale to je zbytecnej kanon.

> Takovy PIC18Fxxx s HW nasobenim + AD73311 od AD
> by nemuselo byt tak spatne reseni, tedy otazkou
Nemuselo, ale na PICy ma nejaky interni blok.
Je zajimave, ze je mi jedno jaky je to procesor,
klidne se ho i naucim, ale do PICe se mi nikdy moc nechtelo.

> V kazdem pripade jak ty PIC18Fxxx od Microchipu tak
> ty ADC/DAC od AD muzete dostat jako vzorky, tedy
> zacit to takto zkouset muzete vlastne zadarmo
> (az na ten cas na tom zanechany) :).
Ano o vzorcich vim, proto jsem taky uvazoval o tom
zlomit muj odpor k PICum na nejake obyc. aplikaci.

> Kdyz tak o tom premyslim, byly by z toho treba
> pekne programovatelne kytarove efekty :).
Skoro zasah do cerneho :o)))
Ma to taky co delat s muzikantama.
Vyrabet to zatim urcite nehodlam, je to zatim pro kamose.
Jinak asi jsem nejak sibnutej, proste jsem si rikal, ze
kdyz v podstate potrebuju jen jeden analogovej vstup
a jeden vystup, mezi tim nejake jednoucelove zpracovani signalu,
tak ze na to staci jeden svabik s potrebnymi periferiemi.
Nejak mi prislo ze procesor s 68 a vice nohami je na to skoda....

Jinak tech 5MIPS byl odhad, radsi si udelam simulaci abych napred
vedel jak vypocetne narocne to bude. On taky neni MIPS jako MIPS.
Kdyz bude procesor 8b a ja chci 16b(resp 12, aleto uz je v podstate totez)
zpracovani, tak zahubim spoustu vykonu na rozsirovani aritmetiky,
zatimco 16b procesor muze bezet pomaleji nebo udelat vice prace.

Moje volba asi nakonec padne na MSP430F14x od TI,
ma 2k RAM, je 16b, ma HW nasobicku(16x16,8x8,16x8), dokonce umi nasobit
a scitat najednou, umi i autoinkrement ukazatele, ma 12b AD.
Cili presne to, co chci az na ten DA, ten si holt musim dodelat.
Ma malou spotrebu, akorat ma zbytecne moc nohou, ktere
zustanou ladem. Vzoky uz taky mam.

Diky vsem za napady.

Pavel Krejci