Jakou kominikaci zvolit UHF nebo po 230V ?

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 14:24:53 CET 2004

Kdyz Vam nevadi DSP, mozna by Vam alespon castecne vyhovel DSP56F801, DSP56F802 od Motoroly :-) 802ka ma 32 nozicek, 801 tusim 48. A/D maji 12bit, D/A nemaji (jen PWM), ale da se k nim glueless pripojit hromada ruznych kodeku s A/D a D/A do 16ti bitu. Jadro je napul DSP, napul MCU, bezi do 80MHz (ma vnitrni PLL, 801ka i oscilator). MAC pochopitelne ma :-)

Jiri N.